Thursday, March 27, 2014

yazma kurdeleli modeller

Merhabalar degerli web sitesi takipçilerimiz. Bugunku makalemiz yazma kurdeleli modeller.

yazma kurdeleli modeller 1 Bu kumaşı o kadar çok seviyordum ki, en nihayet değerlendi ve elbise olarak dolabımda yerini aldı. Modeli ben düşündüm ve diktim, ama biçme işine gelince kesmekten korktum çünkü daha önce kendi tasarımımı kendi kendime biçmedim. Çok deneyimli olan arkadaşım Semahat Hanımdan yardım aldım. Benim için biçti ve hayalimden bile daha güzel olan bu model çıktı ortaya. Hayalimden bile daha güzel ne demek diyceksiniz, hiç kumaşı çapraz kullanmak aklıma gelmez benim, yani bu dökülen renkler aslında kumaşın altına doğru dökülüyordu ama Semahat hanım ustalıkla onları çapraza çevirdi ve sıradışı bir hal aldı elbise. Nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum kendisine, çok çok çok minnettarım gerçekten, öğrettiği için ve ablalık ettiği için. Fiyonk da ayrı bir hava vermemiş mi, kendimi hediye paketi gibi hissetsem de, yaz gelsin de bir düğünde giysem diye sabırsızlanıyorum doğrusu.


Bu makale ile alakali daha detayli yazi gorebileceginiz tavsiye ettigimiz bir web sayfasi : kurdaleli yazma modelleri

No comments:

Post a Comment