Saturday, January 11, 2014

OSMO WONDER 10 - DURULANMAYAN SPREY SAÇ MASKESİ !


Herkese günaydınlar ve güzel günler

Osmo wonder markasını benim gibi yeni duyanlardansanız bu yazıyı dikkatle okumanızı tavsiye ederim çünkü saçlarınız için kullandığınız sampuan dışında ki ıvır zıvır bir çok bakım ürününü dolaba kaldıracak 10 etkili bir üründen bahsedeceğim bugün size.


osmo wonder 10 durulanmayan sprey sac maskesi 1


Geçen aylarda vanilya club kutusundan çıkıp beni heyecanlandıran seyahat boy sprey bir şişenin ne olduğuna önce pek dikkat etmemiştim ama bloglarda ve sosyal medya üzerinde ki yorumlarda olumlu övgülerden geçilmediği için kullanmaya başladım.


osmo wonder 10 durulanmayan sprey sac maskesi 2


Duştan çıktıktan sonra,havluyla suyu alınmış saçlarınıza gelişi güzel sıktığınız bu sprey neler yapıyor hemen anlatıyorum ;)

1-Saçların kolay taranmasını sağlıyor

2-Tatlı kokusuyla tertemiz bir his veriyor

3-Saçlarınızı kuruturken veya fön çektirirken aldığı ısıdan koruyor

4-Kolay şekle girmesini sağlıyor

5-Eğer kendinden dalgalı veya kıvırcık saçlarınız varsa buklelerinizin daha düzenli gözükmesini sağlıyor ( kesinlikle katılıyorum )

6-Düzenli kullanımda kırıkları ve saçta ki diğer kusurları onarıyor.

7-İçerisinde en önemli maddelerden biri keratin olduğunu üst satırlarda yazmayı unuttum ama bundan dolayı kuruduktan sonra yumuşacık saçlarınız oluyor.

8-Yine içerisinde renk koruma kompleksleri olduğu için boyalı saçların korunmasına yardımcı oluyor.

9-Elektiriklenmeyi önlüyor

10-Saçlara fazlasıyla hacim kazandırıyor


osmo wonder 10 durulanmayan sprey sac maskesi 3osmo wonder 10 durulanmayan sprey sac maskesi 4


Ben kullandığım ilk zamandan beri yukarıda saydığım 10 etkiyide fazlasıyla yaşadım ve çok memnun kalarak kullanmaya devam ettim çünkü ben saç maskesi için ayrı,yumuşatmak için ayrı vs. birden çok ürün kullanmaya fazlasıyla üşenen bir insanım bu yüzdende 1 taşla 10 kuş benim için ideal.

Şimdilik vanilya kutudan çıkan seyahat boyunu kullandığım osmo wonder 10 i bol kepçeden sıktığım halde yinede bitiremedim ama bitirdiğim an mutlaka tam boyunu alacağım.

Tabi sizde almak isterseniz vanilya club,sachane veya kozmoya.com u ziyaret etmeniz yeterli olacaktır.

Sevgiler ...


No comments:

Post a Comment