Sunday, January 12, 2014

Mihera.com'dan Harika Hediyeler Geldi:)



mihera com dan harika hediyeler geldi 1


Mihera.com'dan içinde harikalar olan bir hediye paketi aldım:)) Farklı heyecanların, birbirinden değişik ve tarz tasarımların e-ticaret sitesi mihera.com Afrodit Buluşmamızın sponsorlarından birisiydi, her birimize özel olarak hazırladıkları hediyeleri maalesef kargo firmasının sorunu nedeniyle bize etkinlik öncesinde ulasmamıstı. Ama bugün çok güzel bir şekilde paketlenmiş haliyle gördüğüm hediyelerim ulaştı bana:) 





mihera com dan harika hediyeler geldi 2



mihera com dan harika hediyeler geldi 3

Sanırım şans tılsımı gibi birşeyde var içinde, kargo sonrası çok güzel haberlerde aldım, Mihera'ya bağlıyorum bu durumu:) Çok güzel bir saç tokası ve yüzük çıktı, ben buğday desenine benzettim bu objeleri, 2014 bereketiyle, heyecanlarıyla ve mutlulukları ile gelecek gibi hissediyorum, yılbaşı gecesi ise yüzüğümü ve saç tokamı takacağım, özel bir günde kullanmak istiyorum, özel aksesuarlarımı:) 





mihera com dan harika hediyeler geldi 4



mihera com dan harika hediyeler geldi 5



mihera com dan harika hediyeler geldi 6

Yalnız benim anlayamadığım 8 Sinek İskambil kağıdının da mektubumun icinden cıkması, benim uğurlu rakamımın 8 olduğunu, 8 sayısını çok sevdiğimi nasıl anladılar bilemiyorum ama beni çok mutlu ettiler, pozitif bir enerji yüklendim :) Cüzdanımda bu pozitif 8li iskambil kağıdımı (şans tılsımı diyorum ben ona) taşıyacağım :)) Mihera.com'a hediyeleri ve Afrodit Eventımıza destekleri için çok teşekkür ediyorum:) 


Yüzüğümün parmağımda duruşu ise bu şekilde, umarım alyansım da olur 2014'te:))


mihera com dan harika hediyeler geldi 7



mihera com dan harika hediyeler geldi 8

Biricit bakalım 2014'te yüzük takabilecek mi:)


Yasemin Kokulu Bir Hayat Bloglovin


Yasemin Kokulu Bir Hayat Facebook


Yasemin Kokulu Bir hayat Twitter


No comments:

Post a Comment