Thursday, November 21, 2013

Hep Bunların Yüzünden...



hep bunlarin yuzunden 1






İşte bunların...Koçtaş'tan aldığım bu yastıklarla, salonum şenlendi şenlenmesine de, işte onları öylece yalnız ve boynu bükük bırakamadım. Onlara uygun bir şeyler de yapılması gerekiyordu, e, mecburen:))



hep bunlarin yuzunden 2






Günün şanslısı, gazetelik oldu..Kenarlarındaki boşluklar tam da "boya beni, süsle, püsle" demiyor mu? Dinledim tabii..



hep bunlarin yuzunden 3






Kesekağıdı ve Taffy renklerinin karışımı ile boyadığım kenarlara tersten çektirdiğim fotokopilerle transfer yaptım.



hep bunlarin yuzunden 4






Orasına burasına da biraz çikolata kahvesi ile stencılla desenler ekledim. 



hep bunlarin yuzunden 5






Eyfeller, kuşlar, tamamladı birbirini, artık kuşlara ve kafeslere ek bir de Paris esintisi sardı bizim salonu...


No comments:

Post a Comment